player playlist
or skip signup

7 cele mai frumoase ganduri ale Angelinei Jolie care te vor motiva sa te ridici atunci cand cazi


     Uneori, trecem prin perioade dificile, în care ne pare că nu mai avem putere pentru depășirea obstacolelor. Descoperă cele mai frumoase gânduri ale celebrei Angeline Jolie care îți va schimba modul de viață.

1. Dacă ajung să mă fac de râs, cui îi pasă? Nu mă sperie percepția nimănui despre mine.
2. Fără durere nu ar exista suferința și fără suferință nu am învăța nicicând din greșeli. Ca să fiu mai precisă, durerea și suferința sunt cheia către toate ferestrele; fără ele nu ar exista calea în viață/
3. Cu plânsul nu rezolvi nimic, iar îmbrățisările nu te ajută în momentele grele. Fericirea, însă, trebuie împărțită cu oamenii pe care îi iubești. Cu goliciunea și deznădejdea trebuie să te descurci de unul singur.

4. Câteodată tot ce trebuie să faci e să uiți ceea ce simți și să-ți amintești ceea ce meriți.
5. Nu regret niciodată nimic. Nu cred în regrete. Atunci când regreți, ți-e silă de tine. Atunci când ți-e rușine, te afli ca într-o cușcă.
6. Trăiesc întotdeauna momentul prezent. Nu-mi place să fac planuri de viitor. Mâine se poate schimba totul: viața, eteriorul, oamenii din jur, meseria. Altfel, ar fi tristă existența.
7. Mă gândesc la moarte mai mult decât alți oameni. Poate pentru că iubesc viața mai mult decât ei.