player playlist
or skip signup

Trecut continuu



     Un nou răsărit. Același gând despre tine. Un nou apus. Același vis blocat în sufletul meu. O nouă zi, dar tot pe tine te caut în cearșafuri . Patul nostru de cândva e rece și mirosul tău nu îl mai simt. Și tot debusolată continui să caut în el umbra ta. Agitată îți caut respirația. Disperată îți caut căldura și tot pe mine mă găsesc în mii de bucăți. Cu ochii plini de sare, privesc tavanul în care umbrele noastre se reflectau. Se amestecau și se iubeau nebunește. Astăzi, nu poate fi decât o simplă iluzie. E viitorul nostru ce se derulează în capul meu. Doar în gândurile mele.
     Promisiunile tale abia mai umple golul din suflet. La plecarea ta, aerul s-a epuizat într-un sfert de secundă, iar după atâtea file rupte din calendar, tot goi pe dinăuntru au rămas. La fel de mult mă sufoc în propria durere pe care o suport zi de zi. Latent.
     Mi-am deschis larg porțile sufletului de la atâta disperare, și te mai aștept la o margine de drum cerșindu-ți iubirea și atingerile care doar ele mă pot reabilita în urma unui război crâncen. O bătălie lăuntrică în care mă las învinsă voluntar. Pentru că lipsa ta îmi străpunge sufletul zi de zi și tot slăbesc din puteri.
     Și, voi continua să întâlnesc fiecare răsărit purtându-te cu grijă în suflet, și fiecare apus îl voi petrece doar cu numele tău pe buze. Te voi căuta în fiecare vis și îl voi trăi la maximă intensitate. Pentru că doar tu mă poți modela perfect. Doar tu mă poți completa cel mai frumos.